Klantenservice

Onze klantenservice is altijd bereikbaar via de mail voor al uw vragen of opmerkingen.

Wij proberen uw op of aanmerking binnen 2 uur te verwerken.

Hoe kan ik betalen?
Er zijn meerdere manieren om te betalen en u kunt de betaalwijze van uw keuze selecteren als u de bestelling doet :

  • Ideal: U betaalt rechtstreeks met ideal vanuit uw eigen bankomgeving en na ontvangst van betaling zullen wij direct uw bestelling uitleveren.
  • Paypal: U betaalt met Paypal via uw bank of creditcard en na ontvangst van betaling zullen wij direct uw bestelling uitleveren.
  • Zelf overschrijven: U betaalt middels een overschrijving en u krijgt na het afronden van uw bestelling een e-mail met de betaalgegevens. Wij leveren uw bestelling na ontvangst van betaling. NB. het kan enige tijd duren voor uw betaling is verwerkt door de bank en wij u de goederen kunnen leveren. Bij betaling met ING zal dit minimaal 3 werkdagen in beslag nemen
  • Op rekening: U kunt als bedrijf of instelling ook gebruik maken van het kopen op rekening. U dient hiervoor contact met ons op te nemen via telefoon of mail. Wij zullen dan uw account goedkeuren voor zakelijk gebruik en u heeft dan bij het bestellen de optie tot "kopen op rekening".

Garantie
Wij bieden op al onze producten een garantie van 1 jaar. Onder de garantie wordt verstaan: alle gebreken die niet door oneigenlijk gebruik zijn ontstaan en zijn te wijten aan fabricage fouten. Wij garanderen dat onze producten bij normaal gebruik een lange levensduur hebben ook als zij intensief gebruikt worden.

Retouren
Indien u een product retour wilt zenden dient u hiervoor eerst contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan vertellen hoe- en naar welk adres u de spullen kunt retour zenden. Pakketten die zonder melding naar kantoor worden gestuurd kunnen niet worden aangenomen.

Indien u contact met ons op wilt nemen via een andere weg. Gebruik dan deze link